JAK DOKONAĆ ZWROTU TOWARU?
- Masz prawo zwrócić nasze produkty w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu zwrotu ale będziemy ci niemiernie wdzięczni jeśli napiszesz nam o powodach swojej decyzji.
- Napisz do Nas na adres biuro@coconcotton.pl informując o zamiarze zwrotu.
- Zgłoszenie mailowe powinno zawierać: imię i nazwisko kupującego, numer zamówienia, datę otrzymania towaru oraz numer konta na które zwrócimy należność za towar.
- Jeśli wolisz możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dostępnego na naszej stronie i załączyć go do zwracanego produktu.
- Zapakuj zwracany produkt i dołącz oryginał lub kopię paragonu (lub faktury).
- Towar odeślij na adres: Studio Decor s.c. ul. Ks. P. Wawrzyniaka 1, 53-022 Wrocław.
- Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym. Jeśli to możliwe, prosimy aby produkt był w oryginalnym opakowaniu.
- Kupujący zobowiązany jest do zwrotu nabytego towaru na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Zwrotu wpłaty dokonujemy do 10 dni, od daty otrzymania zwrotu towaru.
- Zwrot wpłaty dokonywany jest: przelewem bankowym na konto wskazane w Zgłoszeniu odstąpienia od umowy lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata (dotyczy zamówień z płatnością on-line).
- Nie przyjmujemy zwrotu "produktów personalizowanych" czyli wyprodukowanych na indywidualne zleceniam Klienta. Personalizacja polega na wyprodukowaniu niestandardowego rozmiaru pościeli lub koloru pościeli lub indywidualnego haftu lub wszystkich elementów łącznie.
JAK ZAREKLAMOWAĆ TOWAR ?
Na wszystkie produkty kupione w Naszym sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).
- Jeśli chcesz zareklamować towar napisz do nas na adres biuro@coconcotton.pl
- Wyślij reklamowany produkt wraz z opisem problemu na adres: Studio Decor s.c. ul. Ks. P. Wawrzyniaka 1, 53-022 Wrocław, z dopiskiem „Reklamacja” lub dostarcz go osobiście na w/w adres.
- Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
- Reklamowany produkt odeślij na własny koszt. Zachęcamy do wyboru pewnego sposobu dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji i zwrotu towaru.
Pliki do pobrania: